10x Shuriken 100 Ryo Obrażenia: 0-10
10x Kunai - 300 Ryo Obrażenia: 0- 20
10x Senbon- 50 Ryo Obrażenia: 0-5
10x Zatrute Senbom - 200 Ryo Obrażenia: 0-5 + 5 co turę 1x Bomba Dymna - 30 Ryo 5x Notka Wybuchowa - 250 Ryo Obrażenia: 0-100
1x Shuriken Demoniczego Wiatru 300 Ryo Obrażenia: 0-120
1x Miecz - 300ryo Obrażenia: 0-35 1x Łuk - 500 Ryo 10 x Trujące Strzały 400 Ryo Obrażenia: 0-35+10 co turę 10 x Strzały 200 Ryo Obrażenia: 0-30 10x Lodowe Strzały 500 Ryo Obrażenia:0-40 (zamrożenie promień 1m) 1x Zwój[pusty] 50 Ryo (można tam schować 2-3 rzeczy) 1x Zwój przywołania 250 Ryo 1x Katana 700 Ryo Obrażenia: 0-70 1x Kastety 1200 Ryo Obrażenia:0-120 1x Szpony 1100 Ryo Obrażenia:0-100 1x Rękawica Dzwieku 750 Ryo Obrażenia: 0-100 1x Topór 600 Ryo Obrażenia: 0-60 1x Wachlarz 900 Ryo Obrażenia: 0-100 1x Gurda 500 Ryo 1x Parasol 0-100
1x Dowolna broń [ty wybierasz jaka] przewodząca czakrę - 2000 Ryo
Sklep Medyczny : Lekarstwo uleczające małą ranę 50 Ryo +15 HP Apteczka ulecza ranę średnią 100 Ryo +40 HP Bandaż pomaga przy leczeniu 50 Ryo +5 HP/ turę Zioła Uleczające truciznę 100 Ryo (2 sztuki) Duża Apteczka leczy poważną ranę 200 Ryo +90 HP Solder Pils - 250 Ryo podwaja ilość chakry przez 5 kolejek Pigułka ze skrzepnięta krwią - 250 Ryo
Kukły : Karasu - 400 Ryo Kuraori - 700 Ryo Sanshouuo - 1000 Ryo Hiruko - 1150 Ryo
|